you're everything

Imorgon hoppar jag av skolan hörnini, tänkte att jag kunde berätta det nu när jag har kommit fram till ett beslut.
Jag tycker om min klass, tjejerna är underbara men det är linjen, den är så fel för mig och min framtid.
Jag har aldrig gillat att sy, jag hatade det i högstadiet men hamnade på beklädnads för att Sassa var där och för att jag då gillade Jakobstad.
Men märkte ganska snabbt att jag inte alls gillade linjen, men stannade där för att jag lyssnade för mycket på andra.
Om jag skulle genast ha gjort vad mitt hjärta sa åt mig kanske jag skulle gå på närvårdare nu i Vasa..
För min största dröm är att bli läkare :)

Men nu blir det så att jag jobbar nästa vecka i Maxmo på ett dagis. Imorgon ska jag till arbetskfraftsbyrån igen och se vad de har för jobb att erbjuda mig :)

Så imorgon ska jag hem till käraste Maxmo och vara där hela häljen och hela nästa vecka, så skönt!!!!!
Men nu ska jag packa klart och sen se lite Gossip girl och sen blir det natten!

- Jeanette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0