what da?

jag blir så arg och besviken på vissa* i klassen.
jag satt på datorn gjorde uppgiften vi skulle göra och det var riktigt kul.
jag gjorde iget annat, inge facebook inget bloggande.
läraren kom och sa att vi fick gå på rast, jag visste inte om jag skulle lämna upp det eller logga ut.
jag var rädd att någon skulle gå och ändra nåt så jag växlade användare men jag sparade aldrig min uppgift.
kommer tillbaka och vissa* har tagit min dator. jag säger åt vissa* att jag satt där och bara hade växlat användare. vissa* säger, men nu sitter jag här. jaha, vart tog vissas dator vägen då?
iaf så jag ber vissa* att få logga in på min så att jag kan spara och gå till en annan dator. vissa* mumlar nånting men flyttar sej inte. jag menar snälla, det går snabbt. nejmen vissa*s uppgift hade inte sparats....
så nu måste jag lida för det. sen frågade läraren varför jag inte gör nåt, jag förklarade och först då lät vissa* mej att få spara. sen låggar nån annan ut från sin dator  och jag går dit, börjar jobba igen . men tydligen då jag loggar in på en annan dator där var nånm annan satt tidigare då måste jag tydligen flytta mej.
jaja, nu har jag iaf tappat motivationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0