tisdag.

Jag har blogg lust nu. har lust med en massa nya saker i bloggen.
som t.ex outfits, inredning, shopping, hemma hos, ja allt möjligt.
snälla jag vill inte sy foder jag vill blogga. måste gå och klippa ut foder,mellanfoder,och ylle tyg.
har en del kvar på samma gång som jag har lite kvar.
jja. miss my netski.

idag blir det energy dance. har ingen lust alls. tyvärr.
men jag måste. jag vill/vill inte. men då jag slutar, alltså klockan 2 far jag hem till internatet
och börjar se gossips girl, kanske slumrar jag till lite och sen stiger jag upp med massor energi och traskar iväg till gymmet/energy dance, lär mej stegen så jag inte känner mej som en idiot och dansar röven av mej ;)

jepp. så blir min dag. nu ska jag gå och sy på min vinter jacka i ylle.

Kände för att lägga in denhär gamla godingen. jag kan aldrig tröttna. forgive me baby men jag älskar denhär låten ;)


kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0