min önskelista

är i princip färdig, 15 dagar kvar till min sjutton års dag. jag längtar!
men önskelistan kommer här;



1. Söt Bh och trosa från H&M. gotta love it.
2. EN UNDERBAR KLÄNNING FRÅN H&M, bara älskar den så mycket.
3. söt trosa, lindex.
4.Ett gulligt armband från H&M
5.Alla ni som vet att jag nuförtiden älskar diadem, förstår min kärlek till detta, H&M
6.EN SKITSNYGG svart klänning, från H&M. perfekt i vinter.
7.en fin klänning från H&M.
8.en jätte jätte snygg skjorta/tunika från bubbleroom.se
9.IPHONE 4 ! My biggest wish (stavning?)
10. ringar i silver, H&M
11. En jätte snygg figurklänning från Nelly. love it.
12. Brun hårförlängning, har alltid velat ha låååångt hår.
13. Min älsklings väska nujust, från lindex. vill haaa.
14. Golvspegel. måste ha. har ingen nujust . bara hemma på skåpet.
15. VÄRLDENS SNYGGASTE SOFFA. Klippan, från IKEA.
16. knästövlar i mocka, H&M
17. stövlar från H&M
18.snygga, jätte snygga fest skor, H&M

och där tog den slut. det blev en lång lista. som ni märker har jag valt saker jag älskar.
denhär listan är för skojjs skull och för att många har frågat vad jag velat ha och jag inte haft nåt svar, så lite hjälp på traven. hehehe. nejmen alltså, domhär sakerna är ingenting jag MÅÅÅÅÅÅSTE ha, jag bara älskar födelsedagar och listor och klänningar. My love.
så här är iallafall min önskelista. kramar, sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0