lägenhet.

JAG LÄÄÄNGTAR! JAG ÄR LYCKLIG.

ett stort steg i mitt liv blir det. Jag har hittat den perfekta lägenheten, nu väntar jag bara på att gubben ska ringa.
tänk om jag inte får den? hmm. då får jag ta den smällen, men nu väntar jag bara och längtar .
ifall det blir som det borde så kan jag flytta in från 1 oktober. JAG KOMMER HA EGEN UNDERBAR LÄGENHET DÅ JAG FYLLER ÅR ♥ Jag är redo att flytta nu.

Lägenheten är 39 ²m om jag minns rätt. 2 rum och kokvrå. köket är nyrenoverat med vita blanka skåp och silver handtag och ett stort kylskåp. vardagsrummet är passligt stort för en soffa tv, tv bord etc. nya tapeter vita och en fondvägg som går i ljusgrå/beige med svaga vågiga sträck. sovrummet är litet/stort och mysigt. en 2 personer säng ryms bra och nattduksbord. i wc finns badkar (det jag absolut ville ha), det är ganska litet men mysigt. passar bra åt mej (och älskling om han har lust att i framtiden flytta in) . ända nackdelen är dom stora rymliga skåpen som är sjuttiotals gröna. men dom ska jag måla om till vita. så jag älskar lägenheten. jaa, det finns också en balkong som är stor (breeed) . jag bara längtar!

så älskling ska inte flytta in med mej. Han vill bo på internatet en tid till. och det är okej, jag menar vi har ju inte direkt bråttom att flytta ihop vi har ju hela livet på oss. Men han får flytta in med mej då han vill!

JAG ÄR SÅÅ LYCKLIG! dethär kommer blir bra. nu väntar jag bara på att gubben ska ringa åt mej :)

jaa, det var en liten uppdatering från mej. nu ska jag kolla på saker till min (förhoppningsvis snart min) lägenhet.

xoxo, Sara-Li


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0