kärlek i mitt hjärta.

Jag har så mycket kärlek och klädje inom mej så jag skulle kunna pussa alla! Men efter som att jag är en trogen flickvän som älskar min pojkvän, måste jag vänta tills André kommer in i rummet så jag kan pussa honom och pussa honom så han svimmar ( okej jag slutar några sekunder före han svimmar, vill ju inte att min älskling ska skada sig).

nåväl, jag är lycklig. Vill att gubben ska ringa nu så jag får veta om jag får lägenheten. iiiiiiiihhh, jag har fjärilar i magen. kanske för att Chuck kysste blair och sa att han älskade henne tillsist (såg just sista avsnittet av gossip girl säsong 2) eller för att jag älskar andré och han är min underbara pojkvän eller för att jag ska ta mitt stora lyckliga steg och slytta till lägenheten. Jag vill bara bort från internatet nu!  dessutom kommer man f.o.m nästa vecka vara inlåst här efter tio varje dag förutom onsdag då det är 12. skönt att slippa! nåja. jag älskar mitt liv just, allt känns lätt och underbart.

Vad tycker ni om en frågestund om en tid? we'll see. kommer det många frågor lovar jag att vi svarar så börja fråga lite, så kommer frågestunden snart.

hundra kramar (och flyg kyssar, för dom är tillåtna) , Sara-Li



En kärleksfull Sara-Li Ingrid Eriksson kollar sista avsnittet av gossipgirl 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0