igår

var ja på energy dance. shit vad mycket jag missade bara för att jag var borta i lördags. kunde ingenting. hängde inte med. men hon sa att det är svårt i början. och att man kanske börjar tycka det är jobbigt då man inte kan nånting. men man ska ge det nån månad och det tänker jag göra. jag är en ge uppare, men jag ska klara dethär. :) jag älskar ju att dansa och det är kul! och hon är duktig min tränare.

efter energy dance så for jag på caffee med Cindy. trött, slut och hungrig. ville till fredrikas för att dricka vanilj latte som jag har väntat på över en vecka, men den ä fortfarande slut och dom har inte fått in mera .
så det blev en hasselnöts latte och en liknande pizza bulle. mums.

Cindy och jag pratade och pratade. om allt mellan himmel och jord och det var riktigt roligt.
då vi skulle börja gå mot internatet frågade ciny om vi skulle köpa godis. och jag skulle ju aldrig säga nej till makuuni godis.
och dumma lilla jag som inte kan hålla mej för godis och inte hade köpt det på löäänge köpte en 6 euros godispåse. jag åt inte nånting typ. men det är bra att ha i skolan.

till sängen kom jag seent.

och idag tackar vi den som uppfann kaffe. eftersom vi hade materiallära prov idag och jag somnade 100 gånger på första timmen då dom hade info om övervikt och fetma.

väldigt roligt att jag och micho gick och köpte bulle direkt efter timmen, och kaffe såklart.
mycket piggare är jag nu mot vad jag var tidighare,

timmen ropar.
kram, sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0