funderingar

Världen känns så stor men egentligen är den ju jätte liten..
Att bo i Jakobstad är verkligen ingen sak man skulle rekommendera, alla känner ungefär alla och de flesta vet mer om en än vad man själv vet.

Ska bli skönt att inte bo här mera snart, jag är inte säker till hundra men som det ser ut nu så lutar det nog sig mot det hållet att jag blir Vasa-bo!
Sounds good to me.

Nåja, nu ska jag inte berätta allt för mycket här.
Godnatt kära läsare!

Ny dag imorgon med nya möjligheter.
Sådär btw så har jag världens bästa Sassa och världens bästa kill-kompisar, i just love them!


Bilden är från Pörkenäs för några veckor sen.


Kommentarer
Postat av: Sanne

Att bli Vasa-bo är nog en toppenidé!! Väntar och längtar till att du flyttar!!

2010-09-28 @ 08:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0