Fine.

ja, älskling kom med mej efter skolan till SKV, så på måndag ska jag fara och kolla på en 2:a större än den andra och bara nån euro dyrare. hoppas att den är bättre än den andra och att om jag gillar den får den då.
så jag är inte ledsen. jag ska ändå börja fixa tills jag flyttar, samla ihop saker som jag inte behöver mera och föra det till loppis. laga en lista på vad jag behöver till lägenheten, ta fram mina kökssaker, börja sy kuddar och textilier.

allt kommer att bli bra, se om någon i familjen har extra möbler eller liknande. we'll see. sånt ska jag göra ihälgen.
jag är inte ens ledsen mera, okej lite, men inte så att det tar över lilla glada snälla jag ;)

på lördag skall jag också kolla i ÖT vad det finns för lägenheter.

på återseende
kramar, sassa


slänger in en bild på mej hanna och angelica, början av hösten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0