2 veckor

idag är det 2 veckor exakt kvar till min födelse dag. OMG! jag längtar.

jaja, nu pirrar det och guppar i min mage,  kunde knappt äta bara för att jag väntar på att lägenhets gubben ska ringa. Jag vill veta om jag får min lägenhet. Jag hoppas hoppas hoppas.
Jag kommer bli besviken om jag inte får den, men annars kommer älskling med mej idag och kollar på någon ny lägenhet. MEN JAG VILL HA DENDÄR! jag vill flytta in på söndag! jag vill packa hela helgen. jag vill ååh vad jag vill!

nåväl, vi får se hur det går. håll tummarna allihopa!
varenda gång jag får ett sms blir jag lycklig/panikslagen ända tills jag ser att det inte är mannen som skickade. kan han inte skicka nuu. jag har fått meddelande av Netti och kapahl men ingen gubbe.

oh my.

Håller på att sy snygga kuvertväskor. Som jag sen ska sälja/ge bort i present.
det drar i mitt ben, jag är för närvös över lägenheten.

jaja. på återseende.

kramar, sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0