when I look at you

Nåja, dagen har varit suverän om man bortser från att man nästan blåste iväg där ute. Hittade iaf en tunika från gina tricot som var på rea :) Riktigt snygg, älskade den mörk råsa färgen!
Hoppas pappa kommer och hämtar mig inom kort, har huvudvärk och är trött, undrar om jag kanske börjar bli sjuk? Är iaf jätte förskyld, men hoppas det inte blir värre! :)

Är hos systers nu just, men hon for just med en vän för de skulle i solarium :) När jag kommer "hem" ska jag lägga mig ner i mosters sköna fåtölj och se gossip girl ♥
Jeanette ♥


Jag & syster Jannika för ett x antal år sedan!


Anne-Lie, Jag, Heidi och Jannika!


Moster, Jannika & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0