whatever.

JAG SAKNAR ANDRÈ . så himmla mycket ikväll. men jag får träffa honom imorgon. Super!


Jepp. ikväll har jag kollat 2 filmer, en halv med mamma och en för mej själv.
så. tråkig kväll, lugn och trevlig, men på samma gång tråkig.
ska väl börja gå och sova, men jag är på så himmla dåligt humör nujust. And you are the reason why.
schysst. nejmen. jag ska inte sura. Det är antagligen en orsak till varför så :)
jepp jepp. vi hörs , pussar och kramar.
Eeeey, om 7 minuter är det fyra dagar kvar tills jag fyller ;) hehe.
puss
Sara-Li

en kväll i vasa, sommarlovet 08. Kommer aldrig att glömma.



Kul att ha en kompis som trycker av då man ringer.. nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0