well.

Jag vill till min lägenhet och  packa upp nu. Då jag kommer hem ( åh, nu får jag säga hem och mena det, för det är mitt hem nu) ska jag packa upp i en halvtimme, sen blir det sångleketion. och sen hem igen och packa upp och fixa i min lägenhet. Hanna kommer till mitt en stund efter skolan. great.
ja efter att jag har packat upp en stund, ska jag gå och stor shoppa till halppis, allt som jag behöver i matväg och sakväg :)

Kl. 7 kommer michelle till mej, hon ska sova över. det blir provläsning, te drickning och upppackning.
me likey. okej. provläsningen skulle jag gärna skippa, men jag vill få bra betyg i morgon i ML provet, vi har om silke/ siden.

jaja. nu ska jag kolla facbook. sen timme igenn. om 2 h och 45 minuter slutar jag. idag får ni kanske ilder på min lägenhet, mitt i inflyttningskaoset :)

xo, sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0