skola.

Nu är det fullt upp med jackan och portfolio. jag har ju bara knapparna kvar på jackan, men hela portfolion kvar... så nu ska jag skriva klart reflex och en massa annat. hoppas jag hinner med allt innan dagen är slut för då ska allt vara färdigt..
jaja.

ikväll blir det släktkalas, oj vad jag ser fram emot det. vet inte vad jag ska ha på mej, men nånting fint helt klart :)

så. nu då jag har tänkt på igår, så var det nog bra. jag hade 3 underbara tjejkompisar hos mej och det var faktist kul. men problemet med mej är att jag alltid har för stora förväntningar. Men jag hade en bra födelsedag, har haft bättre, men jag hade kul! :)

Nu ska jag på timme. SNART HÖSTLOV :)

-sassa

(och netti och hanna som kom och stannade i jeppis för min skull, guldvärda ♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0