Onsdag

2 dagar kvar till Fredag, jiises vad dagarna går snabbt.. :) Snart är jag 18, haha.. om 246 dagar, men det går så snabbt fastän det låter mycket.
Om 35 minuter ska jag å jobba på dagis, har inte lust när jag hostar så mycket men ändå så roligt med små sööta barn :) Och pengarpengar, betyder shoppingshopping ;) tihi.

Far imorgon efter jobbet till Jakobstad, går till skolan på fredag och skriver under papper på att jag har slutat och därefter ska jag till Kela och så ska jag också hinna till Arbetskraftsbyrån, de e mycke nu! :)
Men nu ska jag dricka en kaffe med moster och sen så smånigom cykla till jobbet.
Ha en bra dag! :) Jeanette ♥

P.s
Det fungerar inte att lägga in en youtube video nu just, men hör på denna som min syster tipsade mig om
http://www.youtube.com/watch?v=KewfYKJy8YU
Ny favorit!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va söt du e :)

2010-10-06 @ 12:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0