my appartment.

ååååh, varför ringer ingen åt mej. jag vill veta om jag har fått lägenheten.
JAG VILL FLYTTA IN!


Jag började fundera idag på hur jag skulle inreda vardagsrummet, eftersom det är gula väggar. så nu har jag kommit på att det ska vara romantiskt. inte modernt som i förra utan romantiskt oskuldsfullt vitt. Det gillar jag så nu ska jag kolla på hm på vit inredning istället för modern. det är ganska mycket jag måste byta . IFALL JAG NU FÅR LÄGENHETEN SOM JAG VILL HA!  Men det hoppas vi på. jag blir inte hjärtekrossad ifall jag inte får den , för den hade fula golv, men annars var den nice!

Så köket, hur ska jag laga där? kanske rött? eller svart och metallic. ska se vad jag hittar på internet.

Badrummet, där är det röd ful golvmatta. Hm, kanske jag inreder där med svarta saker. det blir väl snyggast tror jag. Sovrummet ska gå i mest vitt eller mörkt. får se.

jag bara längtar efter att flytta in. om jag får den imorgon och har pengarna till Garanti avgiften så får jag flytta in redan då ;) niiiiiiiice !

jaja. gick till loppis idag. hittade ingenting jag riktigt ville ha. jo en soffa, men den var reserverad... såå.
får söka på findit.fi.

ja så har jag besökt min kusin som bor här i jakobstad. alltid trevligt att träffa släktingar!  :)
nu ska jag söka på internet lite. och fixa i photoshop. min nedräkning sket sej. så jag tror jag börjar vi 7 ;)
om photoshop inte bråkar vill säga.

ha det bäst, kramar SARA-LI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0