moorning

Hela förra veckan bodde jag i Vasa, det var jätte roligt :) Var med mommo stor del av tiden, annars sprang ja på olika ärenden eller såg Gossip girl :)

I häljen har jag festat med mina underbara vänner, ska lägga in bilder nu också :)

Idag ska jag till Vasa med min syster och hennes 3 underbara barn :)
Och imorgon ska jag till Vasa och får förhoppningsvis ett jobb.
Onsdag och Torsdag ska jag jobba på dagis och fredag blir det väll Jeppiiss och Lördag -> DANSGALA, ska festa som faaan med mina bruudar!
Wihuuu kan knappt vänta!














Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken kväll, glömber int i fösta tagi ;) <3<3 // JASSE (till min undebaraste jeanette) <3

2010-10-25 @ 12:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0