michelle is here.

prat prat.skratt skratt.mys mys.kul kul.

jepp ikväll sover michelle här hos mej, vi har läst på prov, packat upp kläder, så nu är alla kläder på hängare i skåpen. det skålade vi med cider (alkoholfri) i champange glas. så har vi varit i ett varmt skönt bad.
Blivit lite skrämda. och sjungit ( vrålat) i hela lägenhet en massa celine dion låtar och liknande ;)
så har vi varit efter varsin caffe ( läs - jag - Vanilj latte ) . Och till halppis kanske 5 gånger.
Det är så bra att bo 50 meter från halppa-halli, för då jag glömt att köpa nåt eller kommer på nåt jag behöver, är det bara att ta jackan på och gå 50 meter.

Jepp nu är det 1 dag kvar tills jag är 17. så imorgon (idag) är det sista dagen som 16 åring. så idag på morgonen ska jag börja med att fira med en riktigt god frukost . imorgon (idag) ska jag baka 2 tårtor och packa upp det sista. Jag har inte så mycket kvar nu så . sen ska jag skura över golvet och putsa lite och fixa snyggt.

jepp. nu ska jag sova. godnatt

-sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0