Lyckliga jag ;)

Ja nu har jag en ny blogg.
Så ni kan börja följa mitt liv :)

KLICKA HÄR
för att läsa min nya blogg. den är inte så intressant ännu men snart :D
jag måste bara komma igång . det är jobbigt att byta blogg. blir som att flytta.
Helt tomt i början innan man har skaffat saker och sånt. men efter ett  tag fylls lägenheten och samma med bloggen.. efter ett tag blir den som hemma också.

jaja ni förstår. men följ mej där.
visst är det sorgligt att lämna denna blogg efter 127 inlägg. den hade äntligen börjat kännas som hemma. jag firade min 17:onde födelsedag med den :D hahahahahah. LOL.

Jamen vi syns i min nya blogg. tusenhundra miljoner kramar
-sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0