kära läsare

.... ställ frågor så det blir någon frågestund :) Fråga vad ni vill, vi svarar på allt! Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar.

Idag steg jag upp klockan 10, drack en kaffe och sen stack jag och moster till Vörå en sväng, när vi kom hem igen så for hon ut med hundarna till skogs så passade jag på att städa lite grann så hon skulle bli glad när hon kom hem igen :) När jag hade städat färdigt for jag ut på en ganska lång länk med en av hennes hundar som aldrig vill följa med till skogen :) Jätte skönt, Lucky som hunden heter simmade och jag fotade lite av naturen. Det var så härligt väder :) När vi kom hem tillbaka var moster redan hemma, så drack vi kaffe och såg på Top model :)

Vi har just varit till älskade mammas grav och nu är vi hos min bror på kaffe! Ida&Linnéa är så underbara små flickor, är så stolt faster! =)

Ikväll är TV:n min bästa vän igen, Bonde söker fru & Grey's anatomy :)
Lot's of love! Jeanette


Kommentarer
Postat av: johanna

missu <3

2010-10-22 @ 13:55:36
URL: http://nannaxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0