Kära hjärtandes.

Hejsan alla söta och glada. Och godmorgon. Idag är det söndagen den 10 oktober 2010.
det innebär att det är 4 dagar till torsdagen den 14 oktober 2010. nice ;)

jo. jag har vaknat flera gånger inatt, kollat på klockan och tänkt " neej är den bara 6 då är det ju länge kvar till andré kommer". så har jag somnat om. klockan 10 steg mamma upp och kom med kaffe åt mej. efter det kunde jag inte somna om, det som kändes som en timme var 10 minuter... ja så här är jag trött eller pigg vet jag inte. men vaken iallafall. det är ju kul! så nu ska jag vänta vänta vänta..

jo. nu ska jag hitta på nåt. ha det super. kramar, Sara-Li


jo just det, jag och jeanette tänkte dra igång en frågestund. så börja fråga. fråga vad ni vill ;)

kram, sassa


Jag har ett minne av att jag i somras lovade att sätta upp bilder på då jag hade varit och åkt vattenskidor.
Jag älskar verkligen att åka vattenskidor, synd bara att det är nåt man bara gör på sommaren eller i södern.
så nu måste jag sitta och vänta och längta till nästa sommar.
men här kommer någhra bilder











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0