Jeanette Isabelle Kock

Jag saknar dej!
Det är tomt utan dej i skolan. känns helt fel.
fast jag har många vänner här, känns det som om det viktigaste, det som är narmast hjärtat har försvunnit.
okej, kanske inte så farligt, jag menar vi kommer ju inte försvinna från varandra. men det är tomt i klassen.
jag saknar dej älskling!  Men det är bra att du har det bra, och gör det som känns rätt. men jag bara saknar dej, såå otroligt mycket!

Love you. kom tillbaka ♥

NS - 2 väldigt energiska men omtänksamma 17 åriga flickor! Följ med vår vardag :)  Enjoy!

Bästa vänner föralltid. var du än befinner dej i världen, kommer du alltid att vara min bästa vän !




- Sara-Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0