Januså.

börjar det kännas som fin födelse dag, efter att ha svarat tack :) på alla grattis komentarer på facebook.
men imorse kändes det inte som  min födelsedag, förutom att älskling kl 6 på morgonen kramade mej och viskade i örat, grattis älskling :)

fick tå presenter av honom också :) Badskum och underkläder :)  me likey !
Så fick jag av michelle ettpar fina rosa vantar jag har kollat in på lindex och ett armband vi för en tid sedan stod och kollade på, det var som mitt liv i bilder ;) gullis.

så fick jag också ett kak fat igår av mikaela, verkligen välbehövligt!

så idag blir det hjärtetårta :)

nu ska jag på timme :)
kramar, sassa

dethär var bloggens hundrande inlägg. nu firar vi 100 inlägg på vår blogg på samma gång som min födelsedag,. ;) yey

Kommentarer
Postat av: ann

Grattis på din dag!Presenterna kommer över helgen!ann

2010-10-14 @ 08:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0