I'm coming home again

Jepp. nu är jag i lägenheten, helt själv.
Första natten jag ska sova själv här. Och vet ni vad? Jag tror det kommer gå riktigt bra.
Det börjar kännas som hemma. men på samma gång känns det sorgligt, är det nu jag flyttar hemmifrån?
Jag sover iaf hemma på helgerna och loven och det känns bra. Jag bor ju inte i sverige som min storasyster.
Nu förstår jag hur det måste ha känts för henne i början.

Jaja. nu har jag tappat ett bad, ska bada och sen gå och sova. det är ju en dag imorgon också :)

Så har jag TV, underbart! Allt funkar. ska väl köpa ett tv kort också, just nu har jag andrés.
men badet ropar och sen sängen. puss och kram.
-sassa

( okej lite rädd är jag faktist. men det blir nog bra dethär )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0