höst

Inatt har jag sovit såååå dåligt, vaknade klockan 1 av en fruktansvärd marddröm, den var hemsk! Jag vågade int bludna igen på ett bra tag, hämtade en av mosters hundar som fick komma och sova med mig :)

Vaknade av mig själv redan halv 7 imårse så jag steg upp och fixade kaffe åt mig och sedan gjorde jag mig i ordning, kvart över 8 kom pappa efter mig, och ni skulle ha sett hans min när jag var färdigt ute när han kom, haha otroligt! Han var så förvånad att jag var färdig i tid, för jag är annars alltid sen.
Vi for till Vasa till Fpa och sedan även till Skv för att se om det fanns lediga lägenheter här i Vasa, det var ur-dåligt med det men det fixar väl sig hoppas vi!

Är hos systers nu i Vasa, vi ska gå ut på stan när hon har ställt sig i ordning.
Och det är så härligt väder idag, så skönt! :)
Nu ska jag snooka runt lite.
Lots of love.
Jeanette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0