Hejsan :)

Ska städa ut det sista ur rummet nu, sen ska jag ta dagens outfit bild och bilder på kläderna jag har köpt och fått den senaste veckan :) Kanske lite extra outfit bilder :)

jepp. Så ska jag tappa upp ett hett bad för jag är riktigt förskyld.
Senare ikväll ska jag och Mamsen kanske åka iväg till Jakobstad till min lägenhet och kolla läget och flytta dit lite mera saker.  Jag behöver en soffa. jag längtar efter att ha en soffa och lägga sig ner efter skolan en vinterkväll/höstkväll under filten i mjukiskläder och kolla en bra film.
Och dricka varm choklad med grädde , mums.

så men nu ska jag börja göra något. först tappa upp badet, under tiden badkaret fylls med vatten så ska jag städa lite och sen tar jag en paus och går i badet. sen klär jag på mej och städar igen :)
sen kommer outfit bilderna. men nu ska jag lägga lite fart på.

Igår var älskling här, oj så underbart det var attt få krama honom igen och ligga i hans famn i soffan och kolla på tv.
Sen att vakna upp med honom brever mej och morgon mysa :) Jag är så kär, så jag snart spricker . Och jag vet att jag har hittat mannen i mitt liv !

så blev det jobb idag några timmar. Efter jakobstad ikväll ska jag väl till Andrés. Lovley.

nu ska jag jobba i rummet mitt.

puss och kram, Sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0