hejsan.

Jackan är färdig, portfolion klar. Slutet gott, allting gott :)

Så , Släkten börjar fara hem nu, har haft kalas. Med god mat och min och mammas favorti gräddtårta; Jordgubbar och bananer. så har jag fått en massa fina presenter :)

En Iphone 4 ! hihi. och en superfin vacker ring av andré ( inte förlovningsring ) . verkligen jag älskar den.
så har jag fått en damsugare. och Mysiga muggar . kastruller och sånt :)
Jag är så glad just nu. Har världens underbaraste, familj, släkt, pojkvän, vänner ♥
Jag är bara glad och glad nujust. Nu ska älskling ha mej att spela piano med honom. Mysigt :)

Hur är er fredagskväll? :)
Min är helt fantastisk!

puss och kram, sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0