amazing

Oj hohho vilken hälg, så jäkla bra fastän det var lite omständigt mellan varven så hade vi så roligt och sådär btw har det aldrig varit så mycket folk hos mig som det var i  häljen, lärde känna nya människor också, treevligt!
Är i Maxmo nu hos mosters, imorgon ska jag gå på stan med världens bästa syster Jannika! :)
Då ska jag köpa en present åt dej S! :)

Jag mår jätte dåligt nu, sitter och dricker en energy drink och hoppas på att börja må bättre! Hellst skulle jag bara soova, och kanske jag skulle nappa nu i 11½ timmar.
På fredag somnade jag 6-7 på morgonen och igår somnade jag ca 7-8 tiden på morgonen, så jag tror att ända jag behöver nu just är SÖMN och imorgon en kraaaam av min syster :) tihi, gonatt.

Lots of love! Jeanette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0