Allt och mycket mera.

imorgon börjar den 10 dagars låååååååååååååååååånga nedräkningen till min sista födelsedag som underårig.
och yrkesprovet börjar. och jag ska och kolla på lägenhet. nu måste ni alla hålla tummarna :)

Annars, vad tycker ni om vår nya design. me likey. Bilden på mej och netti gillar jag, kanske inte den bästa, men jag gillar att vi gör något annat än står och posar med snygga kläder ;) och den går i höst färger. Den är inte perfekt men helt passlig.

Vad har jag gjort i helgen?

Fredag, for till Vasa med Bussen direkt från jakobstad, mamma kom efter mej till busstation och vi for till RAX och åt pizza jag lillebror och mamma. Sedan for jag till H&M medans lillebor och mamma for till C O, provade denna klänning som är super snygg på. Den är tight och snygg. nackdelen är att glittret fastnar på kroppen och att den är jääääääääääättte tight. men en storlek större blev lös och ful. Nåja, jag funderade på att köpa denna och den rosa/beigea  till min födelsedag. hehe.

oj vad jag hoppas att lägenheten är perfekt som jag ska se på i morgon och att jag får den så att jag har flyttat in tills jag fyller.,

efter vasa for jag hem i badet och sen skjutsade mamma Mej till ANdrés och det blev mys mys mys.,

Lördag, Hade en trevlig för och eftermiddag hos andrés , kollade mr and mrs smith och hade allmänt trevligt.
på kvällen blev det tåbbes födelsedags fest. super kul!

Söndag, Hemma mys på morgonen med mammsen, sen for vi till mormor och morfar och drack kaffe och åt glass. kollade på möbler som dom hade i hallen. hittade ett snyggt matbord. och en snygg leopard stol. imorgon ska jag efter att ha kollat på lägenheten så ska jag till loppis och kolla möbler, moffa tipsade. så jag ska ge loppis ett försök. jepp så sen for vi hem, michaela kom till mej och vi kollade 2 avsnitt av Dexter (tror det hette så) . lillebror spelade in dom 2 sista avsnitten tills jag kommer hem igen.
så sen klockan sju for jag till moster och lilla kusin hannah. Hon skrattade fullt ut i en halvtimme, lilla gullungen.
Sen föll hon och skrek så det skar i hjärtat. sötisen, blev glad igen sen, men trött.

så for jag hem i bastun, bussarna har ändrat tider så jag missade bussen så mamma körde mej .
nu ska jag sova med älskling. yrkesprov imorgon.

på återseende. kramar, sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0